Pracovní náplň:
- Odpovědnost za administrativu oddělení,
- Veškerá papírová práce (faktury, objednávky atd.),
- Informační podpora oddělení,
- Zpracovávání dat, vstupů a výstupů.
Požadujeme:
- VŠ ekonomického směru,
- Anglický jazyk na úrovni minimálně B2,
- Ovládání PC, zejména MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook),
- Organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost a komunikativnost.
Zkušenosti a vlastnosti:
- Komunikace se zákazníkem a práce se sociálními sítěmi (FB, IG, Twitter),
- Kreativita,
- Schopnost práce v týmu a chuť se rychle učit,
- Znalost informačního systému HELIOS Green výhodou,
- Zkušenosti s promotion nebo s marketingem výhodou,
- Přehled v oblasti zdravotnických prostředků výhodou,
- Řidičský průkaz skupiny B výhodou.
Nabízíme:
- Jistota a zázemí v silné a stabilní společnosti,
- Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou v případě oboustranné spokojenosti,
- Nástup možný ihned,
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv nově vznikajícího oddělení,
- Nadstandardní mzdové podmínky (až 540.000,- Kč za rok),
- Stravenky a další benefity.
Stravenky, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, pružná pracovní doba, služební telefon, bonusy a prémie, 5 týdnů dovolené