náplň práce: účtování bankovních výpisů včetně párování plateb s fakturami; účtování faktur vydaných a přijatých včetně kontroly všech náležitostí; komunikace s obchodními partnery při řešení vzájemných zápočtů a plateb; příprava podkladů pro zadávání plateb do bankovních systémů; komunikace s ostatními kolegy ve společnosti; další administrativní úkony dle potřeby
požadujeme: SŠ/VŠ - nejlépe ekonomické vzdělání, minimálně však zájem o účetní problematiku; znalost MS Office; alespoň základní znalost účetní problematiky; znalost SW ABRA nebo jiného účetního programu výhodou; samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a logické myšlení
pracovní smlouva na dobu neurčitou; možnost zkráceného úvazku (cca 30 hodin týdně); práce pondělí - pátek; 5 týdnů dovolené; občerstvení na pracovišti; stravenkový paušál; zázemí stabilní společnosti, příjemné pracovní prostředí; neformální atmosféra, včetně oblečení a komunikace