Práce Nabídka zaměstnání

Technical Support Engineer (Customer Interface) / Specialista technické podpory (zákaznické rozhraní)

Twilio Czechia s.r.o. -001

Sokolovská 694, Praha

Veronika Plešková
  • vztah

    Pracovní poměr - plný úvazek

  • směny

    Jednosměnný provoz

  • min. vzdělání

    ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Nástupní plat 65 000,- až 75 000,- Kč

Požadujeme:
- alespoň 1 rok praxi na pozici zákaznické a/nebo technické podpory
- výbornou znalost angličtiny slovem i písmem (nemusí být doloženo certifikátem, prověříme sami při pohovoru)
- orientaci na zákazníka a empatický přístup, schopnost diplomaticky řešit dotazy klientů a poskytovat jim zpětnou vazbu
- zkušenost s komunikací komplexních technických problémů osobám s technickým i netechnickým vzděláním prostřednictvím telefonu, chatu nebo e-mailu
- zkušenost s využitím zpětné vazby od klienta za účeleme identifikace a inicializace zlepšení zákaznického rozhraní zaměstnavatele
- odpovědný přístup, schopnost koncentrace a spolupráce s ostatními kolegy
- pokročilá schopnost time managementu a zvládání stresu Zaměstnanecké výhody4):
standardní zaměstnanecké benefity


Odpovědět na nabídku

Zadejte vaše jméno
Zadejte komentář
Podporované formáty: doc, docx, xls, rtf, txt, xls nebo pdf
Zadejte váš email
Opište kontrolní kód
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.