Náplň práce:
1. spolupráce s vedoucím oddělení, který má na starost provoz oddělení služeb pro podniky, podporu investic atd.
2. plnit pokyny vedoucího oddělení, který má na starost pronájem a každodenní správu veletržního prostoru
3. plnit pokyny vedoucího oddělení při zobrazování výběru produktů a jednání s dovozci a vývozci výrobků, dokování
4. zodpovědnost za inovaci a propagaci produktů orientovaných na služby, aby se zvýšila spokojenost zákazníků
5. zodpovědnost za spolupráci a vyjednávání prostřednictvím různých komunikačních kanálů s dodavateli, obchodní jednání a následné projekty spolupráce
6. zodpovědnost za zohlednění potřeb trhu
7. odpovědnost za komunikaci a koordinaci s ostatními odděleními, komunikace a reporty pro mateřskou společnost;
Požadavky:
- Jazykové požadavky - znalost čínštiny slovem i písmem nutná, jedná se o práci pro čínské zákazníky společnosti a denní spolupráci s čínskou mateřskou společností , plynulá angličtina výhodou
- Preferujeme uchazeče se vzděláním v obchodním managementu nebo v personálním managementu
- Min. dvouletá pracovní praxe výhodou
- Pokročilé komunikační a koordinační schopnosti, práce pod tlakem, svědomitost a odpovědnost
Výhody:
o Stravenky, další bonusy dle osobní dohody
Pracovní místo bude obsazeno v rámci programu Vysoce kvalifikovaný zaměstnanec