MÍSTO VÝKONU : Milevská č.p. 2095/5, Krč, 140 00 Praha 4
KONTAKT : Eva Kováčková, e-mail: eva.kovackova@global.ntt
Monitoring infrastruktury zákazníka, komunikace se zákazníkem, troubleshooting. Nutná předchozí zkušenost s IT supportem. Ochota pracovat na směny 24x7. Správa dashboardů/ticketů.
Monitoring of the customers infrastructure, communication with the customer, troubleshooting. Previous experience with IT support required. Willingness to work on 24x7 shifts. Dashboard/ticket management.
ZAM. VÝHODY :
Vzdělávání v rozsahu dle dohody s přímým nadřízeným.
5 týdnů dovolené.
3 tzv. Sick Days ročně.
Náhrada mzdy za dobu dočasné pracovní neschopnosti nad zákonem stanovenou výši náhrady mzdy do výše fixní základní mzdy po dobu dočasné pracovní neschopnosti až 21 dnů ročně.
Notebook a mobilní telefon včetně datového tarifu dle firemních standardů.
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1.000 Kč měsíčně (po zkušební době).
Nadstandardní zdravotní péče (po zkušební době).
Příspěvek na stravné 55kč/den.
Občerstvení (káva, čaj, voda) na pracovišti zdarma.