Kontakt: e-mail: lenka.letalova@corinthia.com
Upřeňující informace:
Hlavní odpovědnosti:
- Provádění přihlášek a odhlášek hotelových hostů
- Včas odevzdávat výkazy - jejich kontrola, distribuce a archivace
- Mít přesný přehled o stavu rezervací daného dne
- Převzetí odpovědnosti za řádný a bezproblémový chod recepce včetně pokladny
- Poskytování informací hostům o hotelových akcích, otevírací době jednotlivých hotelových služeb a zajištění jejich rezervací
- Kontrola seznamu příchozích hostů pro daný den se zvláštní pozorností VIP hostům
Požadavky na pozici:
- Zkušenost s hotelovou recepcí
- Plynulá angličtina slovem i písmem výhodou, další jazyk výhodou (např. němčina, ruština…)
- Velmi dobré komunikační schopnosti, proklientský přístup
- Schopnost pracovat samostatně
- Znalost systému Opera nebo Fidelio
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování
The candidate will be responsible for:
- Carrying out the check-in and check-out of hotel guests
- Timely submitted reports (print-outs) and their control, distribution and archiving
- To be aware of the exact reservation situation of the day, which is to be used for supplementary room sale
- To overtake the responsibility for proper and smooth operation of reception including cash desk
- To give out information about our hotel events, opening hours of the hotel outlets and arrange the bookings of these outlets
- To control the list of incoming guest for the particular day paying a special attention to VIP guests
The ideal candidate will have following skills:
- Experienced hotel receptionist
- Fluent in written & spoken English and another language is advantage (preferably German and Russian)
- Very good communication skills and pro-client approach
- Ability to work independently with pro-active and business driven approach
- Knowledge of Opera or Fidelio