Kontakt:hr@kuonitumlare.com
Náplň práce:
- Rezervace a potvrzení služeb v termínu dle rozpočtu, aktualizace rezervačního systému přesně dle individuálních požadavků
- Sledování, správa, úprava požadavků, aktualizace systému
- Podpora a monitoring dodavatelů za účelem správného používání on-line systému dodavatelů
- Komunikace s prodejním týmem, potvrzování finálních objednávek, aktualizace systému
- Jednání s dodavateli za účelem poskytování dobrých cen za jednoduché nárazové servisní položky.
- Dohled nad zajištěním kvality služeb ze strany dodavatele dle smluv a pravidel. Eskalace závažných případů na místní pobočce
- Zadávání/aktualizace smluv a sazeb dle potřeby
- Spolupráce se zákaznickým servisem týkajíc se speciálních požadavků klienta
- Aktualizace veškerých formulářů podle zásad společnosti
- Kontrola a zajištění veškeré potřebné korespondence / dokumentů
Požadavky:
- aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem
- znalost práce na PC - Microsoft Office (Outlook, Word, Excel)
- vzdělání v oboru hotelnictví/cestovního ruchu/administrativy výhodou
- plynulá či pokročilá znalost dalšího evropského jazyka (němčina, italština, španělština, francouzština) výhodou
Zaměst.výhody:
25 dnů dovolené, 3 Sick day, 2 Other leave, Refer your friend bonus, Cafeteria, Multisport karta, občerstvení na pracovišti, firemní akce, flexibilní pracovní doba