Práce Nabídka zaměstnání

Obchodní manažer

TEDOM Holding a.s. - Praha 3

Vinohradská 2396, Praha

Zdeňka Malá
724 535 599
  • vztah

    Pracovní poměr - plný úvazek

  • směny

    Jednosměnný provoz

  • min. vzdělání

    Střední odborné (vyučen)

Nástupní plat 40 000,- až 60 000,- Kč

Kontkakt: e-mail: zdenka.mala@tedom.com

Místo působení:
Divize Kogenerace Praha - Vinohradská 184, 130 00 Praha 3
Oblast severních a západních Čech
Popis pozice:
Vyhledává obchodní příležitosti - aktivní oslovování nových zákazníků
Jedná se zákazníky a prezentuje produkt dodávky tepla z kogenerační jednotky a navazující produkty TEDOM
Identifikuje obchodní příležitosti u zákazníka
Navrhuje vhodné technické řešení
Připravuje technicko-ekonomické podklady pro schválení investičního záměru
Zpracovává nabídky a prezentuje nabídky zákazníkovi
Příprava obchodních smluv, projednávání smluvní dokumentace se zákazníkem, kontraktace
Spolupracuje se zástupci investičního úseku při realizaci projektu
Spolupracuje v rámci skupiny TEDOM pro maximální využití obchodního potenciálu u zákazníka
Příprava a vypracování konkrétních nabídek v úzké spolupráci s projektovým manažerem investic
Vyjednávání a zajištění obchodních, smluvních a cenových podmínek pro danou zakázku
Vyjednávání a zajištění obchodních, smluvních a cenových podmínek pro partnerskou smlouvu v souladu s interními předpisy
Pravidelná aktualizace (min. 1x kvartálně) plánu prodejů ze svěřených obch. regionů příprava plánu prodejů v systému pro následující kalendářní rok dle pokynů nadřízeného a interních předpisů TEDOM a.s.
Podání informací o průběhu jednání a návštěv nadřízenému
Zajišťování informací o konkurenčních výrobcích, a to jak v oblasti technické, tak cenové
Pravidelné informování nadřízeného o vývoji situace ve svěřených regionech/oblastech a nových partnerech a regionálních zastoupeních
Vedení náležité evidence uskutečněných návštěv a vypracovaných nabídek v CRM umožňující sledování obchodních případů a veškerých termínů tak, aby byla zajištěna kontinuita i v případě nepřítomnosti pracovníka - CRM + ESO
Předání zpětné vazby z obchodní činnosti oddělení marketingu
Zpracování analýzy o situaci ve svěřených regionech/oblastech
Předávání standartních technických informací dostupných v CRM a interních systémech
Plánování služebních cest, jednání se zákazníky ve svěřeném regionu/oblasti, pro naplňování výše uvedeného a po odsouhlasení v souladu s interními předpisy

Požadujeme:
Min. SŠ vzdělání
Min. 2 roky praxe v energetice, popř. projekční činnost se zaměřením na energetiku a teplo
Pokročilá znalost MS Office
Znalost v oblasti energetiky, převážně v oboru teplárenství, přehled v nových technologiích výhodou
Základní přehled v oblasti energetické legislativy výhodou
Řidičský průkaz sk. B
Spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost
Pozitivní a tvůrčí přístup k řešení úkolů

Zaměstnanecké výhody: Nabízíme odpovídající platové ohodnocení, po dohodě HOME OFFICE, příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, služební vůz, dovolená nad rámec zákonného nároku


Odpovědět na nabídku

Zadejte vaše jméno
Zadejte komentář
Podporované formáty: doc, docx, xls, rtf, txt, xls nebo pdf
Zadejte váš email
Opište kontrolní kód
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.