Práce Nabídka zaměstnání

Mezinárodní pracovník technické podpory/ International technical support agent

KompiTech s.r.o.

Thámova 137, Praha

Alena Halotă
  • vztah

    Pracovní poměr - plný úvazek

  • směny

    Neurčeno

  • min. vzdělání

    ÚSV

Nástupní plat 30 000,- až 35 000,- Kč

Místo výkonu práce: Thámova 137/16, Karlín, 18600, Praha Kontaktní osoba: Halotă Alena, e-mail: jobs@kompitech.com UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Hledáme motivované technické nadšence, aby se připojiil k našemu mezinárodnímu týmu v Praze jako Pracovník technické podpory. Budujeme nové oddělení s podporou našich klientů na globální úrovni. Náplň práce - Vzdálená podpora pro globální klienty zahrnující desktop systémy, software, telekomunikaci a síťová připojení. - Řešení technických incidentů na dálku přes telefon nebo email - Řešení problémů a aktualizace systému podle SLA - Podpora uživatel a poradenství v oblastí technických incidentů a dotazů - Aktualizace dokumentace (kontakty, dodavatelé, technické informace a procesy) Požadované dovednosti - Zkušenosti se vzdálenou technickou podporou nebo zákaznickým servisem - Plynulá angličtina je nutností - Nezávislost a proaktivní přístup - Dobré komunikační schopnosti Nabízíme - Mezinárodní a přátelské pracovní prostředí - 25 dní dovolené, stravenky, karta Multisport, firemní akce - Lokalita: Praha - Karlín (vedle stanice metra Křižíkova) - Typ úvazku: na plný úvazek (ne dálkově) Our Blockchain solutions include healthcare customer consignment inventory and a global IT Service Management Platform with an ecosystem of local IT Providers delivering IT Services to customers in any country or region. We are looking for motivated technical enthusiasts to join our international team in Prague as a Technical Support Agent. We are building a new department supporting our clients globally. Responsibilities - Remote Level 1 support for KompiTech global clients including desktop systems, software, workstations, telecommunication and network connectivity - Remote technical incidents management via phone and email - Incident troubleshooting and updating via ticketing management system according to SLAs - Provide users with advice and guidance on technical incidents and queries - Update client documentation (contacts, suppliers, technical info & processes) Required skills - Experience in remote technical support or in customer service - Fluent English is a must - Independence and proactive approach - Great communication skills We offer - International non-corporate, supportive and friendly working environment - 25 days of vacation, meal vouchers, Multisport card, company events, cafeteria - Location: Prague - Karlín (next to Křižíkova metro station) - Employment type: Full-time (no remote)


Odpovědět na nabídku

Zadejte vaše jméno
Zadejte komentář
Podporované formáty: doc, docx, xls, rtf, txt, xls nebo pdf
Zadejte váš email
Opište kontrolní kód
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.