Hledáme odborníka pro zavádění osvědčených postupů v oblasti automatizace marketingu (B2B i B2C). Hlavní náplní práce je definování a zavádění globální strategie automatizace napříč marketingovými týmy, koučování kolegů, vedení projektů. Pozice bude hlavním kontaktním bodem při plánování implementace nových platforem automatizace (SFMC, Pardot) a jiných technických iniciativ.
Požadujeme
- Min. 3 roky zkušeností na obdobné pozici
- Zkušenosti s projektovým managementem, automatizací v marketingu, e-mail marketingem a digitalním marketingem
- Nutná odborná znalost softwarů Pardot, Salesforce Marketing Cloud
- Komunikační dovednosti na excelentní úrovni (ústně, písemně), vynikající angličtina
- Přehled o nejnovějších trendech, inovacích a technologiích v odvětví automatizace online reklamy v marketingu
ZAM. VÝHODY : stravenkový paušál, příspěvek na dopravu, příspěvky na sportovní aktivity.