Pod obecným dohledem spolupracuje s interními kontakty, koncovými zákazníky i dalšími odděleními v rámci organizace mezinárodně, aby bylo zajištěno včasné a správné zpracování a dodání všech klientských objednávek zahraničních klinetů především z frankofonní oblasti.
• Zadává komplexní objednávky do systému SAP ERP. Ověřuje přepravu a cenu objednávek, udržuje kontakt se zákazníkem, informuje ho stavu objednávek, spravuje databázi zákazníků, reaguje na dotazy zákazníků telefonicky nebo e-mailem a poskytuje řešení problémů v souladu se standardy služeb organizace a s různými odděleními.
• Zaručuje ověření faktur a generování a distribuci zákaznických hlášení. Spravuje dodací dokumentaci, generuje reporty, řeší technické problémy v spolupráci s technickým týmem v regionu.
• Buduje a udržujte vynikající pracovní vztahy se zákazníky v přidelených zemích, přičemž zpětná vazba je často sledována.
• Podporuje mladší kolegy v komplikovaných úkolech a řešení problémů. Proaktivně navrhuje zlepšování procesů a řešení problémů.
• Příspívá k dosažení celkových cílů, dodržování KPI a zajištění SLA a všech dohodnutých termínů.
Požadavky:
• Min. 3 let zkušeností v zákazníckém servisu/order managementu z mezinárodního logistického prostředí
• Relevantní odborné zkušenosti v oblasti mezinárodního obchodu, podnikové administrativy nebo logistiky (min. bakalářský titul). • Odbornost v procesu řízení objednávek a fakturace
• Pokročilé znalosti s programem: SAP, MS Office, MS Excel
• Time management, schopnost plánovaní a prioritizace práce, proklientská orientace, vynikající komunikační schopnosti
• Plynulá angličtina a další jazyk (francouzština, němčina, polština,italština)
Zaměstnanecké výhody4):
- 25 dní dovolené - 3 sick days - Stravenky - Benefitní systém Cafeteria s měsičním nabíjením bodů - Multisport karta - Penzijní připojištení