Vaší náplní práce bude:
- L1 pospora pro všechny požadavky na služby MSF International a technické problémy související se SharePointem a podřízenými weby a Teams;
- Spolupráce s L2 úrovní podpory (v SITS);
- Budování knowledge base opakujících se problémů a jejich řešení;
- Kontrola kategorie incidentů a navrhování a implementace vylepšení;
- Měsíční reporting o užitečných klíčových KPIs ticketovacího managementu.
Váš profil:
- Příslušný akademický titul nebo ekvivalentní významné zkušenosti v oblasti systémů informačních technologií a / nebo správy systémů a sítí;
- Minimálně 3 roky praxe na podobné pozici;
- Účast na různých projektech zahrnujících pokročilé funkce a aplikace SharePoint a Microsoft M365, jako je Powershell nebo Power Apps;
- Zkušenosti s poskytováním školení širokému spektru publika (technickým i netechnickým) a také s vytvářením jasných, dobře napsaných a strukturovaných koučovacích materiálů;
- Důkladná znalost M365 a konkrétněji SharePoint a Teams;
- Skriptování v Powershellu;
- Důkladná znalost integrace M365-Power Platform-Azure;
- Praktické znalosti cloudových témat, jako je konektivita, synchronizace, zabezpečení, správa přístupových práv uživatelů;
- Skutečný zájem o práci u Lékařů bez hranic;
- Výborné komunikační dovednosti, včetně schopnosti diskutovat o technických požadavcích s celou řadou netechnických zúčastněných stran;
- Schopnost rozvíjet a poskytovat vedení, rady a školení;
- Self-motivovaný, proaktivní, flexibilní a efektivní organizátor;
- Dobrý týmový pracovník, schopný pracovat samostatně;
- Plynulá angličtina.
Dovolená: 25 dní / rok
Práce z domova
Zdravotní volno: 6x / rok
Příspěvek na roční MHD kupon po Praze