Náplň práce:
- podpora interní digitální transformace, řešení správy služeb a využívání nových technologií
- analýza požadavků a potřeb uživatelů včetně navrhování optimalizace nastavení interních procesů, systémů a sítí dle ITIL 4 DITS
- školení uživatelů v oblasti ITSM a souvisejících oblastech (PRINCE2, COBIT, PMBoK atd.)
- spolupráce a konzultace s uživateli a obchodními partnery včetně tvorby vnitropodnikových manuálů řízení s důrazem na IT služby
- jiná administrativní a související práce dle pokynů manažmentu
Požadavky na uchazeče:
- akreditace trénera ITIL a/nebo ISO 20000 Professional včetně certifikace PRINCE2 Foundation a vyšší, certifikace v rámci AXELOS výhodou
- min. 5 let praxe v oboru ITSM a mezinárodním prostředí (EU, Východní Evropa, země SNŠ)
- výborná znalost AJ podmínkou, znalost dalšího světového jazyka výhodou
Zam. výhody: po dohodě též práce z domova, 5x zdravotní volno