Práce Nabídka zaměstnání

Customer Service Representative

LifeScan Czech Republic s.r.o.

Nádražní 762, Praha

Nicola Thomas
  • vztah

    Pracovní poměr - plný úvazek

  • směny

    Jednosměnný provoz

  • min. vzdělání

    Nižší střední odborné

Nástupní plat 35 000,- až 40 000,- Kč

Kontak: Thomas Nicola, e-mail: nthomas@lifescan.com
POPIS PRÁCE

Náplň práce:


Náplní této pozice je zpracovávat objednávky a dotazy zákazníků v souladu se zavedenými postupy, v požadovaném časovém rámci, efektivně, tak, aby vyhovovaly potřebám zákazníků a zajišťovaly jejich spokojenost.


Základní povinnosti a odpovědnosti:


o Poskytovat vysoce kvalitní servis a podporu při řešení každodenních činností role zákaznického servisu pro všechny přiřazené zákazníky (servis zahrnuje všechny procesy od objednávky po dodání)

o Vhodně reagovat na stížnosti zákazníků a neprodleně je řešit

o Komunikovat s vedením a případně poskytnou rady, pokud se mění potřeby týkající se zákaznické základny; doporučovat změny procesu tak, aby vyhovovaly požadavkům zákazníka

o Spolupracovat s interními a externími zákazníky, tak aby bylo zajištěno splnění všech prvků objednávky pro včasné a přesné doručení

o Přijímat, spravovat a řešit dotazy zákazníků týkající se objednávek, změn, zrušení, termínů dodání, produktů, dostupnosti produktů

o Proaktivně kontaktovat stávající portfolio zákazníků a zadávat objednávky dle jejich požadavků

o Zajistit, aby dotazy ohledně produktů byly náležitě přesměrovány a zodpovězeny

o Zpracovávat činnosti související se správou kmenových dat zákazníků prostřednictvím definovaných kanálů

o Dle potřeby poskytovat podporu kolegům týmu zákaznických služeb

o Provádět další činnosti, které mohou být přiděleny supervizorem zákaznických služeb nebo manažerem zákaznických služeb


Místo výkonu práce:


o Zaměstnanec pracuje v Praze, České republice




POŽADAVKY NA PRACOVNÍ POZICI

Základní znalosti a dovednosti:


o Vynikající schopnost písemné a ústní komunikace
o Plynulá znalost angličtiny a španělštiny, portugalština výhodou
o Telefonické dovednosti - v oblasti naslouchání, řešení problémů, řešení složitých situací nebo dotčených zákazníků
o Osobní organizační schopnosti
o Organizace - schopnost upřednostňovat důležité úkoly a pracovat pod tlakem / náročnými lhůtami
o Schopnost sledovat specifické procesy
o Flexibilita
o Zaměření na detail
o Schopnost strukturování, analýzy a porozumění datům
o Znalost MS Outlooku, Wordu, Excelu
o Schopnost efektivně pracovat v kancelářském prostředí, používat počítač a další kancelářské vybavení

Další dovednosti:


o Zaměření na zákazníka a empatie
o Týmový hráč
o Otevřenost, kulturní citlivost
o Schopnost rozpoznat a přivítat rozmanitost
o Flexibilita a přístup zaměřený na řešení problémů
o Zápal pro zlepšování procesů

Obecná zodpovědnost:


o Plnění všech příslušných požadavků
o Včasné hlášení stížností na kvalitu všech produktů
o Úspěšné absolvování všech povinných školení


Životopis a průvodní dopis zasílejte výhradně v anglickém jazyce (Please send your answer and CV in English only)


Zaměst.výhody:
stravenky,příspěvek na dopravu, příspěvek na jazykový kurz





Odpovědět na nabídku

Zadejte vaše jméno
Zadejte komentář
Podporované formáty: doc, docx, xls, rtf, txt, xls nebo pdf
Zadejte váš email
Opište kontrolní kód
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.