MÍSTO VÝKONU : Klimentská č.p. 1246/1, Nové Město, 110 00 Praha 1
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Tereza Háčková, tel.: + 420731871061, e-mail: jobs@revolgy.com
VAŠE ROLE
Jako Senior Cloud Operations Engineer budete mít na starosti řešení problémů s klienty - údržbu,
monitorování, analýzu a hodnocení monitorovacích a výstražných řešení a reakci na události. Budete odpovídat za technický rozvoj služeb Revolgy a za identifikaci SPOF a slabých míst v systémech našich zákazníků.
Další zodpovědnosti:
Monitoring a analýza infrastruktury našich klientů a její vylepšení pohotovostní politikou, reagování na problémy, incidenty a požadavky našich zákazníků.
Opravy technických problémů a analýzy jejich hlavních příčin v cloudových systémech zákazníků.
Implementace služeb Revolgy pro nové zákazníky a doporučení změn a vylepšení.
Posuzování již migrovaných systémů a poskytování doporučení.
Implementace služeb spravované infrastruktury pro naše klienty a pro interní účely.
Odpovědnost za technický rozvoj interních služeb.
Komunikace se zákazníky a s protějšky našich poskytovatelů.
VÁŠ PROFIL
Znalost počítačových systémů a sítí a / nebo operací.
Porozumění osvědčeným postupům a vzorcům při vývoji softwaru, službách cloud computingu (GCP nebo AWS).
Poskytování infrastruktury (jako je Terraform, Ansible, Cloud Formation, Docker atd.).
Zkušenosti se CI / CD (znalost principů a schopnost nastavení od nuly).
Zkušenosti s agilním vývojem, kontejnery, databázemi, webovými službami, správou systému Linux.
Porozumění Kubernetes a GKE / EKS.
Zkušenosti / znalosti s Prometheus, Grafana nebo jinými podobnými nástroji.
Zkušenosti / znalosti PagerDuty nebo Splank.
Znalost konceptů obohacení výstrah a automatizace příruček.
Programovací zkušenosti v jazycích jako je python, go, scala.
Ochota sdílet znalosti a učit ostatn.í
Vysoká organizovanost a vynikající dovednosti v oblasti řízení času.
Samostatně se učící a nezávislý pracovník, rád hledající řešení a nové způsoby bez nepřetržité pomoci ostatních.
Schopnost efektivně řídit vztahy se zákazníky a zaměstnanci, pohotově reagovat na dotazy, zajišťovat dodržování slibů a řídit očekávání.
Schopnost analyzovat výsledky, identifikovat a vysvětlit odchylky od cílů.
Vysoká odpovědnost a schopnost samostatně pracovat, týmový duch, skvělé analytické dovednosti.
Plynulé komunikační dovednosti v angličtině (C1)
Plynulé komunikační dovednosti v ruštině (B2 / C1)
Zaměstnanecké výhody : příspěvek na home office, firemní simkarta, flexipass.