Kontakt:e-mail: nthomas@lifescan.com
JOB DESCRIPTION
The overall responsibilty is to ensure cash received by all customers and related transactions are accurately, timely and completely processed and that the financial risk is kept as low as possible, to ensure that DSO is maintained at a low level.
Popis práce:
Celkovou odpovědností je zajistit, aby hotovost přijatá všemi zákazníky a související transakce byly přesně, včasně a kompletně zpracovány a finanční riziko bylo udržováno na co nejnižší úrovni, aby bylo zajištěno, že DSO bude udržováno na nízké úrovni.
Základní povinnosti a odpovědnosti:
o Sledování a vedení přiřazených účtů, provádění kontroly kreditu
o Kontrola blokovaných kreditních příkazů nebo po lhůtě pro splnění definovaných cílů oddělení a metriky aktivity
o Odpovědný za snížení delikvence pro přiřazené účty
o Navrhování a implementace procesů ke zlepšení cash flow a snížení pohledávek
o Poskytování služeb našim zákazníkům v souvislosti s problémy s inkasem, zpracováním refundací zákazníků, zpracováním a kontrolou úprav účtů
o Vykonávání upomínek
o Zpracování dluhů
o Týdenní a měsíční hlášení
o Provádění úkolů a povinností nezbytných pro podporu globálních pohledávek
o Koordinace s prodejním týmem a senior managementem, je-li to nutné k urychlení procesu sběru inkasa
o Účast na schůzích plánování týmu
o Poskytování podpory kolegům z prodeje, financí a zákaznických služeb v případě potřeby
o Další odpovědnosti a činnosti, které mohou být přiděleny CC manažerem
Místo výkonu práce:
Zaměstnanec pracuje v Praze, České republice
Požadavky na pracovní pozici:
Základní znalosti a dovednosti:
o Vynikající schopnost písemné a ústní komunikace
o Telefonické dovednosti - v oblasti naslouchání, řešení problémů, řešení složitých situací nebo dotčených zákazníků
o Osobní organizační schopnosti
o Organizace - schopnost upřednostňovat důležité úkoly a pracovat pod tlakem / náročnými lhůtami
o Schopnost sledovat specifické procesy
o Flexibilita
o Zaměření na detial
o Schopnost strukturování, analýzy a porozumění datům
o Plynulová znalost (písemně i ústně) španělského jazyka a velmi dobrá znalost anglického jazyka
o Znalost MS Outlooku, Wordu, Excelu
o Schopnost efektivně pracovat v kancelářském prostředí, používat počítač a další kancelářské vybavení
Další dovednosti:
o Zaměření na zákazníka a empatie
o Týmový hráč
o Otevřenost, kulturní citlivost
o Schopnost rozpoznat a přivítat rozmanitost
o Flexibilita a přístup zaměřený na řešení problémů
o Zápal pro zlepšování procesů
Životopis a průvodní dopis zasílejte výhradně v anglickém jazyce (Please send your answer and CV in English only)
Zaměst.výhody:
stravenky,příspěvek na dopravu, příspěvek na jazykový kurz