MÍSTO VÝKONU : Revoluční č.p. 655/1, Staré Město, 110 00 Praha 1
KONTAKT : prvotně e-mailem - Bc. Eva Huberová, e-mail: eva.huberova@manuvia.com
V této pozici Vás čeká především
o Administrativní podpora managementu společnosti,
o příprava a organizace meetingů včetně zápisů z porad,
o příprava prezentací a podkladů pro jednání představenstva,
o správa a organizace kalendářů managerů,
o zajišťování jízdenek, letenek a ubytování na služebních cestách,
o zpracování vyúčtování,
o office management,
o a další běžná administrativa.
Co od Vás očekáváme
o Minimálně ukončené středoškolské vzdělání,
o aktivní znalost anglického jazyka,
o zkušenost na pozici asistentka/ky nebo v administrativě výhodou,
o proklientský přístup a reprezentativní vystupování,
o samostatnost a pečlivost,
o prokazatelnou znalost nástrojů sady MS office, především excel, powerpoint, word,
o dynamickou osobnost a časovou flexibilitu,
o možnost a chuť občas služebně cestovat,
o ŘP skupiny B, aktivní řidič.
Co Vám můžeme nabídnout
o Možnost rozvíjet se v mezinárodním prostředí skupiny Manuvia,
o místo pracoviště v centru Prahy, možnost občasné práce formou home office,
o využití jazyka,
o mobilní telefon, notebook,
o stravenkový paušál,
o možnost čerpání sick days
ZAM VÝHODY :
stravenkový paušál, sick days