"Nový spot cílí na širokou veřejnost a dárce, ale i na naši cílovou skupinu, což jsou děti a studenti. Bude spuštěn v rámci charitativního projektu České televize a dále na sociálních sítích Facebooku a Instagramu. Na výrobě spotu se podílela agentura Silver BC a mediálním partnerem je Česká televize," uvedla Soňa Petrášková, ředitelka Linky bezpečí.
Linka bezpečí je neziskovou organizací a z hlediska financování by její provoz bez dotací MPSV a MVČR a generálních partnerů (O2, ČSOB, Nadace RSJ) nebyl možný. V posledních letech Linku bezpečí významně podporují města, obce a městysy a roste také počet individuálních dárců, kteří mají zájem dětem pomáhat.
"Naše velké poděkování patří plážovým volejbalistům Ondrovi a Davidovi, kteří krom toho, že si ve spotu zahráli, tak pro Linku bezpečí už celkem vydražili 365.000 Kč v rámci projektu 'Vyber si. Vydraž si. Zahraj si.'," dodala Soňa Petrášková.
I VY se můžete přidat k našim olympionikům a podpořit nonstop provoz Linky bezpečí, která denně odbaví až 400 dětských trápení, na www.linkabezpeci.cz.