Diplom za druhé místo v celostátním kole soutěže převzal v pražské hale O2 Universum Tomáš Čihák, ředitel organizace Vysočina Tourism, která portál Vysocina.eu spravuje.
„V celorepublikové konkurenci považuji ocenění našeho turistického portálu za velký úspěch. Současná a pro cestovní ruch velice složitá doba ukazuje, jak důležitý je online marketing. A kvalitní web, to je jeho základ. Proto web udržujeme stále živý, průběžně jej vylepšujeme a rozšiřujeme, aby v něm turisté našli co nejvíce důležitých informací, tipů na výlety i k trávení příjemné dovolené na Vysočině. Nabízíme jim nová roční témata, pro něž na portále vznikají vlastní podstránky, jako třeba pro Vysočinu sklářskou letos. Pro příští rok přibude další, a to Vysočina dětem,“ uvedl Tomáš Čihák.
Turistický portál Vysočina.eu je samozřejmě připraven i pro návštěvníky ze zahraničí. Má jazykové mutace v němčině, angličtině, ruštině a polštině. Letošní novinkou portálu je mimo jiné #instavysočina, která propojuje web se sociální sítí Instagram. Instavysočina zve turisty k návštěvě méně známých míst Vysočiny. Zatím má pětadvacet cílů vyznačených v mapě s přesnou GPS lokací a atraktivní fotografií. Vybízí ke spolupráci při tvorbě naší instagramové stránky, motivuje a inspiruje všechny zájemce k návštěvě dosud nepoznaných lokalit a cílů.
Turistický portál Vysočiny vysocina.eu pro organizaci Vysočina Tourism vytvořila společnost XART z Velkého Meziříčí.