Jeho tématem je Marketingová komunikace. Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti.
Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.
OBSAH
Češi a reklama 2021
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
Úvodník
Pět a půl metru šílenství, nebo naděje?
Mgr. Pavel Brabec
Není nad živý kontakt se zákazníkem
Daniel Jesenský, Ph.D., MSc., MBA
Nezvládnutá pandemie a nezvládnutá krizová komunikace
(Jak z toho bláta ven?)
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Kreatívne formovanie a komunikovanie potrieb
Prof. PhDr. Hana Pravdová, Ph.D., doc. PhDr. Zora Hudíková, Ph.D.
Z PRAXE: On-line komunikace jako podpora obchodu v době covidové
Ing. David Říha, Ph.D., MBA, Bc. Tomáš Havran
Koncentrace a fragmentace médií v Česku, duopol na trhu mediálních zastupitelství
Ing. Milan Postler, Ph.D.
Kdo je vítězem koronavirové krize ve světě médií? PODCAST!
Ing. Monika Menzlová
Marketingová komunikace
Ing. Pavel Pastorek
Digitálne technológie ako prostriedok naplnenia tradičného poslania umenia (nielen) v čase globálnej pandémie Covid-19
Mgr. Dana Hodinková, Ph.D., PhDr. Oľga Púchovská, Ph.D.
Vzdělávání zákazníků spatřilo světlo světa před 125 lety aneb počátky edukační marketingové strategie
PhDr. Ladislava Knihová, MBA
GLOSA: Jak komunikujeme naši zemi
Z PRAXE: Rebranding ve dvou kolech
Martina Weberová
Recenze : Móda, udržitelnost a komunikace
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Ohlasy na Marketéra 2019
autor obálky Petr Jurča – TServis