Její šestiválcový boxer dosahuje nejvyššího výkonu 353 kW (480 PS), což j o 22 kW (30 PS) více než současná 911 Carrera S a předchozí provedení 911 GTS.
V současnosti je v nabídce pět modelových variant za cenu od 140 981 eur.
• 911 Carrera GTS s pohonem zadních kol v provedení Coupé a Cabriolet
• 911 Carrera 4 GTS s pohonem všech kol v provedení Coupé a Cabriolet
• 911 Targa 4 GTS s pohonem všech kol
Příkladné zvládání podélných i bočních sil má na starosti osmistupňová dvouspojková převodovka Porsche (PDK) nebo sedmistupňové manuální ústrojí v kombinaci se specifickým nastavením zavěšení kol GTS a systémem elektronického řízení tlumičů PASM (Porsche Active Suspension Management), resp. sportovní brzdovou soustavou z modelu 911 Turbo. Jízdní dynamiku ještě vylepší paket Lightweight Design pro úsporu hmotnosti až 25 kg, poprvé nabízený i pro variantu GTS. Neokázalý sportovní vzhled nových modelů staví na černých kontrastních prvcích karoserie a zatmavených plochách světlometů. Černá barva dominuje i interiéru. K navození dynamické a současně elegantní atmosféry napomáhá řada prvků z mikrovlákna Race-Tex. Nejnovější generace systému PCM (Porsche Communication Management) přináší řadu vylepšení ve smyslu ovládání i konektivity.
Technologie: na míru odladěné odpružení a jedinečná sportovní výfuková soustava
Přeplňovaný třílitrový plochý šestiválec pod kapotou nové 911 GTS dosahuje nejvyššího výkonu 353 kW (480 PS). Nejvyšší točivý moment činí 570 Nm, o 20 Nm více než u předchůdce. 911 Carrera 4 GTS Coupé s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou Porsche (PDK) akceleruje z místa na 100 km/h za pouhé 3,3 sekundy: o tři desetiny rychleji než předchůdce. Coby alternativu k ústrojí PDK mohou zájemci o všechna provedení 911 GTS zvolit sedmistupňovou manuální převodovku s extra krátkými drahami řazení.
Systém zavěšení kol, odvozený od modelu 911 Turbo a upravený pro GTS, splňuje náročné požadavky na jízdní schopnosti vozu. Tlumiče díky standardně dodávanému systému elektronického řízení tlumičů (PASM) bleskově reagují na všechny změny dynamiky. Pro Coupé a Cabriolet je systém PASM již ve standardu (v kombinaci se sportovním podvozkem sníženým o 10 mm). Koncepce pomocných pružin na zadní nápravě je převzat z provedení Turbo: hlavní pružiny jsou za všech jízdních podmínek pod napětím, přičemž fáze roztahování tlumičů zůstává beze změny. Varianta 911 Targa 4 GTS používá podvozek verze 911 Targa 4 S se systémem PASM.
Konstruktéři též upravili brzdné schopnosti vozu v souladu s posílením jízdních schopností GTS, které tak využívá výkonné sportovní brzdy z modelu 911 Turbo. Z modelu 911 Turbo byla převzata 20" a 21" černá litá kola (vpředu, resp. vzadu) s centrální pojistnou maticí. O ještě emotivnější zvukový doprovod se stará standardní sportovní výfuková soustava se specifickým nastavením pro GTS a vynecháním části akustické izolace v interiéru.
Exteriér: řada černých akcentů v matném nebo vysoce lesklém provedení
Typickým rozlišovacím znakem 911 GTS je celá řada černých nebo zatmavených detailů v exteriéru. U provedení 911 Targa 4 GTS se jedná i o typický výztužný oblouk a označení Targa. Z dalších prvků opatřených černým hedvábným lakem jmenujme hranu spoileru, litá kola s centrální pojistnou maticí, mřížku chladiče motoru a písmenné označení GTS na dveřích a zádi vozidla. Na přání lze zvolit paket exteriéru, kde jsou uvedené detaily (vedle dalších) vyvedeny ve vysoce lesklém černém tónu. Všechna provedení 911 GTS používají výbavový paket Sport Design s markantními prvky na přídi i zádi vozu a prazích karoserie. Zatmaveny jsou též kroužky světlometů a lemování světel denního svícení; vůz standardně používá LED světlomety se systémem PDLS Plus (Porsche Dynamic Light System Plus). Modely GTS rozpoznáme i podle specifického provedení zadních světel.
Interiér: černá látka Race-Tex a sportovní sedadla Plus již ve standardu
Sportovní detaily modelů GTS se promítají i do interiéru – z hlediska funkce i vzhledu. Páka voliče převodovky na přání dodávaného manuálního ústrojí se sedmi stupni je kratší o 10 mm, což umožňuje rychlé změny převodových stupňů krátkým pohybem zápěstí. Součástí standardní výbavy je volant GT Sport, jakožto i paket Sport Chrono s přepínačem režimů, aplikací Porsche Track Precision a zobrazováním teploty pneumatik. O příkladnou boční oporu, pohodlí a praktičnost se starají standardně dodávaná sportovní sedadla Plus s elektrickým nastavováním ve čtyřech směrech. V interiéru ubyla část zvukové izolace ve prospěch emotivnějšího zvukového doprovodu. Elegantní a současně dynamickou atmosféru navozuje bohaté čalounění materiálem Race-Tex. Společně s interiérovým paketem GTS je na přání k dispozici ozdobné prošívání v odstínu Carmine Red nebo Crayon. Ve stejných kontrastních barvách jsou vyvedeny i bezpečnostní pásy, vyšívaná písmena GTS na hlavových opěrkách.
Nová koncepce zobrazování a ovládání: nově i s podporou systému Android Auto
Nová generace systému PCM (Porsche Communication Management) přináší další funkce a výrazně zjednodušené ovládání. Dotykové plošky v nabídce Média jsou nyní větší a novinkou je i možnost přeuspořádání dlaždic na domovské obrazovce. Vylepšený hlasový asistent, aktivovaný slovy „Hey Porsche“, rozpoznává pokyny zadávané přirozeným jazykem.
Pokud si chcete pořídit auto značky Porsche za nižší cenu, doporučujeme vám navštívit tyto stránky: