Městem bezpečně, městem spolu… DPP spouští novou kampaň, která má přilákat cestující zpět do MHD

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) spustil kampaň s hlavním sloganem Městem bezpečně, městem spolu…, která poukazuje na neopodstatněný strach z cestování MHD kvůli možnosti nákazy covid-19.


Hlavním cílem této kampaně je u cestujících tyto obavy rozptýlit a do MHD vrátit ty, kteří ji před koronakrizí běžně využívali. Kampaň poběží do konce ledna 2021 formou televizních a rozhlasových spotů, on-line bannerů, advertorialů a citylightů. Náklady na nákup reklamního prostoru pro kampaň jsou cca 6,5 milionů korun. Kreativu, grafiku a texty pro DPP připravila agentura West Media Communication.

DPP se v reklamních sděleních prezentuje jako spolehlivý a bezpečný dopravce pro cesty po Praze. Video spoty a vizuály kampaně DPP ukazují paralelu ranní hygieny běžného člověka s přípravou a důkladným úklidem vozů MHD před vyjetím na svou trasu s cestujícími. DPP chce novou kampaní lidi přesvědčit, že se nákazy novým typem koronaviru ve vozech metra, v autobusech či tramvajích není třeba obávat. Všechny vozy pražské MHD DPP uklízí po každém zatažení do depa, garáže či vozovny, tj. ve většině případů dvakrát denně, pravidelně je dezinfikuje a průběžně ozonizuje. Celkem 105 km tyčí zádržného systému autobusů, metra a tramvají čistí dvakrát, nejdříve saponátem a následně dezinfekcí. Velkokapacitní bezdotykové zásobníky dezinfekce jsou samozřejmostí v každém vestibulu metra, cestující si mohou ruce vydezinfikovat přes vstupem i po výstupu z metra. Rouška ve všech prostředcích MHD stále zůstává samozřejmostí a DPP přijal i řadu dalších opatření, aby riziko nákazy minimalizoval.

Navíc jednotlivá cesta v MHD v Praze trvá cestujícímu v průměru zhruba 15 minut, těm kteří přestupují a kombinují různé dopravní prostředky cca 30 minut. Při dodržování základních hygienických pravidel, jako je nošení roušek zakrývajících současně nos i ústa, je 15 nebo 30 minut dle nejrůznějších světových studií velmi krátká expoziční doba a pravděpodobnost nákazy covid-19 je proto v MHD velmi nízká. Pražská MHD v podobě, ve které jezdí, je tedy naprosto bezpečná.

„Největší problém, se kterým se kvůli dopadům koronakrize potýkáme, je výpadek cestujících a propad tržeb z prodeje jízdného. Jednou z hlavních příčin jsou totiž obavy části cestujících, že se v MHD nakazí covidem-19. Chtěli bychom ale, aby se důvěra lidí v MHD vrátila. Jezdit s námi je naprosto bezpečné, protože se o interiéry vozů z pohledu současných hygienických požadavků důkladně staráme, jako se každý stará sám o sebe,“ uvedl Petr Witowski, předseda představenstva a generální ředitel DPP a dodal: „Cílem kampaně je poukázat na bezpečné prostředí MHD, přivést zpět cestující do MHD a zbavit je zbytečných obav. V neposlední řadě ji lze vnímat i jako poděkování zaměstnancům DPP za jejich nasazení a odvedenou práci v letošním, značně nestandardním roce.“

DPP pro komunikaci sdělení kampaně využije mediamix televizních, rozhlasových, online a printových outdoor reklamních nosičů, jako např. bannery a advertorialy v online médiích, televizní spoty v celoplošných i lokálních stanicích, rozhlasové spoty v nejposlouchanějších soukromých rádiích a na CLV panelech u nákupních center v Praze i Středočeském kraji (hyper a supermarkety Kaufland a Tesco). Kampaň poběží během následujících dvou měsíců, tj. do 31. ledna 2021. Náklady na nákup reklamního prostoru pro kampaň jsou zhruba 6,5 mil. Kč a pro DPP ji na klíč připravila agentura West Media Communication.

Video zde.


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
11.12.2020 08:00



0 +
 

Hlavní zprávy