Její součástí je také zahájení spolupráce s cestovatelkou, bloggerkou a influencerkou Eliškou Hudcovou. Nová ambasadorka podporuje dlouhodobé poslání letiště, inspiraci k cestování a objevování světa. Díky spojení vzniká užitečný obsah, edukační videa z prostředí letiště, pro všechny cestující, kteří využívají letecké spojení z Prahy.
„Společně s Eliškou jsme připravili pokračování oblíbeného seriálu Vylítávky, ve kterém přinášíme zajímavé tipy, jak cestovat bez stresu, na nic nezapomenout a jak si cestování i čas na letišti příjemně užít. Reagujeme tak na velmi silnou letní sezónu, která nás letos čeká. Eliška, jako vášnivá cestovatelka do seriálu promítá své poznatky a zkušenosti, které při svých cestách nasbírala. V plánu máme deset dílů a první z nich představujeme právě nyní,“ říká Pavlína Musilová, šéfka marketingu a korporátní identity Letiště Praha a dodává: „Naším společným cílem je přinášet zajímavý a inspirující obsah. Koneckonců jsou to právě zážitky přivezené z cest, které nás obohacují a posouvají dál.“
Spolupráce s influencerkou doplňuje letošní marketingovou komunikaci Letiště Praha na podporu leteckých spojení z Prahy, kterou spustili v květnu se sloganem „Kde to letos zapíchnete vy?“. Cílem je podpořit cestovní ruch a vrátit provoz letiště na úroveň období před pandemií onemocnění Covid-19. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Loosers a kreativa pracuje s?grafiku „pinu“, který je znám každému cestovateli z?nejrůznějších mapových aplikací. Online kampaň je rozplánována na celý rok a zaměřuje se na destinace pro aktuální období. Letos se navíc soutěží o letenky s vybranými aerolinkami, stačí sledovat sociální sítě Prague Airport nebo webové stránky.
Odkaz na první díl videa Vylítávek
Eliška Hudcová je autorkou blogu Time to Fit. na něm se snaží inspirovat všechny, aby trávili čas v přírodě. Přináší tipy, kde sehnat levnou letenku, kam se vydat a ještě u toho dobře vypadat.
Další aktuální informace naleznete také na Twitteru Letiště Praha @PragueAirport.