DPP nasadil do provozu během silného sněžení tramvajový pluh

„Pluh PSP01 dokáže oproti běžným pluhům odklízet i vysoký sníh. Pluh se pohybuje v rychlosti do 30 km v hodině. DPP ho využívá i pro práci v těch nejobtížnějších místech, protože zvládne bez problému pracovat i na výše položených místech Prahy,“ říká Radovan Kaprálek, vedoucí provozovny Správa dep.„Pluhová tramvaj, tj. tramvaj se sněžným podvozkem, byla v činnosti celý včerejší den. Používá se vždy při větším sněžení. Běžné sněžné pluhy vyrazily včera v 8:00h ráno a pro jistotu i dnes v 0:30h,“


„Pluh PSP01 dokáže oproti běžným pluhům odklízet i vysoký sníh. Pluh se pohybuje v rychlosti do 30 km v hodině. DPP ho využívá i pro práci v těch nejobtížnějších místech, protože zvládne bez problému pracovat i na výše položených místech Prahy,“ říká Radovan Kaprálek, vedoucí provozovny Správa dep.„Pluhová tramvaj, tj. tramvaj se sněžným podvozkem, byla v činnosti celý včerejší den. Používá se vždy při větším sněžení. Běžné sněžné pluhy vyrazily včera v 8:00h ráno a pro jistotu i dnes v 0:30h,“ uvedl Ladislav Povýšil, vedoucí odboru Technicko-provozní.Pluh PSP01 je provozován vozovnou Pankrác a je vypravován dle požadavků provozního dispečinku. Jeho průjezdní profil kopíruje průjezdní profil vozu 15T. V současné době (v Opravně tramvají Hostivař) se vyrábí další dva podvozkové pluhy. Tato zařízení budou v budoucnu provozována ve vozovnách Kobylisy a Motol ve stejném režimu, jako první uvedené zařízení. Současně bude provedena úprava dvou vozů uvedených vozoven pro ovládání a provoz tohoto zařízení.Radlice rozeznává celkem tři režimy plužení, které se nastavují pomocí dálkového ovládání z kabiny řidiče v připojeném vozu T3R.P. Tedy plovoucí polohu (radlice je uvolněná pro běžný provoz), přítlak (radlice je hydraulicky stlačována pro odstranění zledovatělé vrstvy) a nadlehčování (radlice je lehce nadlehčována pro plužení na zatravněných tratích).Řada cestujících se mj. i na sociálních sítích pochvalně vyjádřila o zvládnutí celé situace zaměstnanci DPP. Situace byla na mnoha místech v Praze opravdu obtížná, ale sněžnou kalamitu se pracovníkům Dopravního podniku podařilo zvládnout na výbornou, takže došlo opravdu k nejnutnějšímu omezení dopravy, především v autobusové síti, a to v závislosti na údržbě komunikací. Poslední komplikace byly zaznamenány dnes ráno a v dopoledních hodinách (na okrajích Prahy a především v přilehlých obcích). Z hlediska tramvajové dopravy jsou všechny pravidelné linky v provozu bez komplikací.Pracovní nasazení svých zaměstnanců velice ocenil i generální ředitel DPP: „Včerejší sněžení je za námi a já bych moc rád poděkoval všem zaměstnancům, kteří se museli potýkat včera celý den s kalamitou. Zvládli to výborně a právě díky nim se o DPP nemluví jen v souvislosti s různými skandály, ale všichni Pražané mohou vidět, že v Dopravním podniku pracuje spousta obětavých lidí, kteří takové situace zvládají s přehledem a profesionalitou. Děkuji všem!“ Takto poděkoval svým zaměstnancům za odvedenou práci Petr Witowski, předseda představenstva a generální ředitel DPP.

Kontakt pro více informací: 
e-mail: tiskoveoddeleni@dpp.cz


ČNSO studio

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy