Díky ní dostanou zdarma na svůj mobilní telefon informace o aktuálním dění v pražské vodohospodářské infrastruktuře.
„Zákazníci tak mají přehled mimo jiné o mimořádných událostech či plánovaných výlukách. K přístupu ke službě SMS-INFO je nutná pouze registrace. Při ní si určí, zda si nechají zasílat informace z celé Prahy, městské části či konkrétní ulice. Vždy záleží na jejich volbě,“ vysvětlil tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.
Službu nyní využívá 40 226 zákazníků PVK. Ti v loňském roce obdrželi 38 347 sms zpráv. Od startu služby v roce 2007 to pak bylo téměř jeden milion zpráv.
Zákazníci si službu mohou objednat přes webové stránky pvk.cz, zákaznickou linku 601 274 274 nebo 840 111 112 či v Zákaznickém centru PVK – Dykova 3, Praha 10. Další možností je zaslat sms zprávu s textem VEOLIA na číslo 720 001 112, kdy bude operátor klienta kontaktovat a provede s ním rychlou a pohodlnou registraci služby SMS-INFO.
Jaké informace služba SMS-INFO nabízí:
• významné plánované odstávky vody
• velké havárie vodovodního a kanalizačního potrubí ve Vašem okolí, které by Vás mohly na delší dobu omezit v odběru pitné vody nebo v odkanalizování
• výjimečné provozní události s možným dopadem na zdraví a bezpečnost obyvatel (povodně, intoxikace pitné vody ve veřejném vodovodu apod.)
• provozní dobu zákaznických center a Call center, změny adres nebo telefonních čísel
Zákazníci také mohou sledovat webové stránky www.pvk.cz, kde jsou informace o výlukách ve speciální sekci. Info o haváriích běží v režimu on-line včetně upřesnění, zda mají vliv na dodávky pitné vody a lokalitě, kde je případně umístěno náhradní zásobování pitnou vodou. Vše je dostupné i na google mapách.
Službu si můžete aktivovat na tomto odkazu:
https://portal.pvk.cz/registrace?l4xybgh4=true