Požadujeme:
Vynikající komunikační dovednosti, slovem i písmem
Schopnost týmové práce
Předchozí zkušenosti s řešením složitých problémů
Zodpovědnost a spolehlivost
Nejlépe alespoň 1 rok praxe v prostředí zákaznických služeb
Schopnost fungovat v rychle se měnícím prostředí, kde je multitasking základní dovedností
Zájem a ochotu dozvědět se více o odvětví online sázkových her
Spravovat dotazy prostřednictvím více kanálů zákaznických služeb, např. e-mail, sociální média, chat v aplikaci, telefon
Pohodlné a včasné řešení problémů zákazníků
Touha neustále přijímat výzvy a dále růst jako jednotlivec.
Nabízíme:
o pracovní poměr na dobu určitou s předpokladem na jeho prodloužení na dobu neurčitou
o zázemí stabilní nadnárodní společnosti
o odpovědnou a samostatnou práci v přátelském týmu
o služební mobil, služební notebook
o příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu